Bellingham 1 day 遊~

我恨去米字國恨到發燒,本來上個禮拜復活節長週末我地一家決定要去Portland三日,連酒店都訂埋.但臨時有些突發事取消左!!!我當時欲哭無淚…

今日終於得償所願,老竇駕車載我地到近近地的Bellingham購物遊(好過無啦,雖然Portland免稅,不過最少要預3日)。其實,我想去202 Premium Outlet,因為有牌子的店比較集中 ,但渣車果個嫌遠…無計啦。

今日又唔係假期,但過關時勁多車,排隊等左粒幾鐘… 排我地前面個司機又懶好人,係o甘比隔離線的車cut過黎,搞到我地等到火都黎埋!好彩有個同病相憐的西人落車走去個死蠢司機度@#$%他…

過關後約30分鐘,無驚無險到達Bellingham。我地先去左Wonderful Buffet 醫肚。Wonderful D 野 OK ,就是一般的Chinese styled buffet,味道可以接受。便就得啦,USD$7 而已wor 大佬!

食完後才是今趟旅程的主菜… Shopping 大出血!其實,都係買些Groceries…此終Bellingham地方細,來來去去都係Walmart,Costco,Ross,Bellis Fair,BestBuy… <– 就是我們的行程,haha.

加幣高過美金,買野都爽D !娘親話我地係燒緊港紙… 我話我賺緊加幣ga!

戰利品:

I love my baseball caps!!! I was torn b/w those 2.. but decided to purchase both!!!

-----

又~ 看到美國Target 有賣Neutrogena 的 ClearPore ,只賣6.49!!! 前排我eBay買左兩支,共CAD$20!!!! ROAR!!!

This entry was posted in Life Docs. 生活記事 by Kiri. Bookmark the permalink.

About Kiri

Suffering from chronic procrastination and decidophobia. Forgetful, thus need a blog to jot down the thrills and spills in life. "Good enough" is my motto. My only goal is just to get by and muddle though the rest of life. 嚴重拖延症和選擇恐懼症患者。善忘,因此blog旨在記事。“啱啱好”是我的人生格言。我的做人宗旨只有一個,就是凡事得過且過。

發表迴響

